2011. február 28., hétfő

A varrógép csínja-bínja

Mit is mondjak...Rita oda és vissza van a varrógéptől :).
Pár szó bővebben a masináról: Brother BC-2100 Computer, 39 öltésfélével, 6 talppal, jó teherbírással. Szeretem, komoly gondom még nem volt vele. Sanyától kaptam...már nem is tudom, mire.

Az öltésfajtákból sikerült megismerkednünk hússzal. A "de széééép!", "ez még jobb!", "aztaaaa!" felkiáltásoktól volt hangos a konyha. Sorra megszemléltük, melyik varrás hogy néz ki, de még nem tudjuk pontosan (én sem), hogy melyik mire való. Előkotortuk a használati utasítást (persze, Sanya találta meg, jellemző), és kiderült, hogy az egyik paplanvarró öltés, a másik vakszegély öltés a harmadik meg díszítő varrás...és így tovább.
Tulajdonképpen én 3 öltésfajtát használok, lehet, hogy nekem sem árt bonyolítani egy kicsit a dolgot :). Ráadásul némelyik varrógéptalp egész furin néz ki, lehet, hogy tud valami speciálisat, és én még csak nem is sejtem!!!
Legközelebb a maradék 19 jön, ami magában foglalja a gomblyuk-varrást is. Izgi :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése